tugbaozdemi Şu an 38+6 haftalık hamileyim doktorum dün pazartesi çatı muaynesi yapacağım ona göre Salı sezeryana alacağım dedi sizce neden demiş olabilir o heyecanla sormayı unuttuk ilk önce Sezeryan diye konuşmuştuk ama neden şimdi böyle dedi anlayamadım