Herkese merhaba, 6+6 haftalık hamilelik ama ultrasonda daha küçük görünüyor kalp atışını karından ve vajinal ultrasondan da göremedi doktor. 1 hafta daha bekleyelim olmazsa kürtaj yapalım dedi:( ilk defa başıma geliyor ne hissedeceğimi bilemiyorum çok üzgünüm ama bi yanımda bekle diyor sanki yani bu tarz durum yaşayıp daha sonra sağlıklı ilerleyen oldu mu evet biliyorum herkesin aynı olmaz durumu ama bi umut işte benim ki de