kayamommyy sezeryan doğumda suni sancı verilmiyor diye biliyorum ama tabi ki doktorlar daha iyi bilir. İnşallah iş oralara gelmez amniyosentez sonucun temiz çıkar.. pimpirikliana, ben gibi burada bir çok anne, umudumuzu kaybetmiyoruz, birbirimizden haber bekliyoruz umutla. bu arada ağrısız bir işlem, popoya igne yaptırmak çok daha ağrılı emin ol.