Bebeask Benimde 5+2 6 mm bence gayet normal dedi doktor niye endişe ettiniz. Bilmediğim için soruyorum
elmlis Kıyas yapmak doğru değil belki de ama okuduğum yazılarda aynı hafta olup kese boyutu büyük olanlar var o yüzden acaba kesem küçük mü diye düşünüyor insan