annebebeka kedilivebebeli cok üzüldüm gercekten 🙁 insallah vaktiyle saglıklı bir şekilde kucagına alırsın bebişini🩷🤲
emine1309 17+3 den selam nerdeyse 12-13. haftalara kadar ağırlık olarak meyve yedim, yemekte seçenekler ne olursa olsun hiç cazip gelmedi iştah kapanması vardı sonra geçti o bir anda
falbay emine1309 ay benim de 17+2 süreçler yakın olur muhtemelen 😌 istanbulda mısınız detaylı ultrason için ne yapmayı düşünüyorsunuz🌸
emine1309 falbay Hayıırr Denizli’deyim detaylı ultrasonu görüşeceğim bugün doktorumla 21. haftada yaptırmayı düşünüyorumm🌸
humaakusu kedilivebebeli ay bende öyleydim 3 ay hem kustum hem birşey yiyemedim 3 aydan sonra azalıyor ama benim hala bulantılarım oluyor ara ara ve evimde asla yemek yemek istemiyorum bir iki lokma anca dışarda da 10 gün aç kalmış gibi yemek yiyorum 😅 bu arada benim de canım hep erik falan istiyor meyve soğuk şeyler yemek istiyorum hep 😅
humaakusu kedilivebebeli seni o kadar iyi anlıyorum ki 😅 daha bugün kendi kendime dedim eşimin memleketine gidicez ay bol bol yemek yerim artık diye gerçketen evimde yaptığım herşey bana kötü geliyo kokuları tadı hiç yemek yemek istemiyorum zorla yiyorum 😐
cemalinanesi kedilivebebeli ayyy üzüldüm şimdi ya yokmu yakın kimse yapsın sana zaten başkasının yaptığı şeyi daha çok.yiyirum.ben.hanilekkte kendi evimde yaptığım yoruyor kokusu geliyor tat almıyorum
kedilivebebeli cemalinanesi var aslında annem ablam çok yakın ellerin geldikce de yardım ediyorlardı ben biraz istemekten ar ediyorum :)
bsrelif kedilivebebeli Haftan çok erkenmiş ben ilk 3 ay hiçbir şey yiyemedim çok zor atlatmıştım o dönemi şu an 3’üncü trimesterdayım çocuk her saat başı acıkıyor
who kedilivebebeli ya mesela izlediğim dizide kurabiye oluyor canım çekiyor. Yapayım diye mutfağa giriyorum birden kurabiye fikri bana korkunç geliyor midem bulanıyor???? Biri kısır yazmış mesela canım çekti neden çünkü tuzlu ve carb kdkfkfkf üşenmezsem yaparım :D
kedilivebebeli who evet onu benimde canim çekti bide bazen çiğköfte istiyorum. Tuzlu ekşi bazen acı iştahımı kabartıyor ama başkası yaparsa yine daha iyi olur 😂
-Cennetkusuannesi- kedilivebebeli bende de aynı sadece hamurişi odaklı yiyebiliyorum salçalı yemeklerin kokusu yetiyor
tugbis2 kedilivebebeli Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin. Bende 11. Haftadayım midem kötü bağırsaklarım sürekli hareket halinde gurulduyor, yesem de yemesemde. Canım hiç bir şey istemiyor. Benimde kanamalı şuan. Kahveye döndü uzanıyorum sürekli.
kedilivebebeli tugbis2 Allah razı olsun benimde kanama alanım aktif o yüzden progestan fitil ve igne kullanıyorum acaba diyorum onlar mi boyle yapti beni
gvnrzz kedilivebebeli ben ilk zamanlar kasarlı tost ayran yerdim yada yogurtlu makarna falan yapın yanında karpuz daha iyi sanki bu havalarda.
kedilivebebeli gvnrzz bende oyle iste ama tek düze bir beslenme bu sefer bağırsaklarım bozuluyor çünkü riskli gebelik zaten çoğu zaman sadece yatıyorum üzerine de tost makarna falan yiyince durum kötüleşiyor