Arkadaşlar çabuk bilgi verin şu an 18 hafta 3 günlük hamileyim geçen gittim pozusyon uygun değil dediler tekrar randevü al gel dediler ayın 2 sinde gittim 3 de gene randevü almıştım gittim bakmadılar dün gelmişsin pozuzyonu uygun değilmiş bir sıkıntın yoksa neden geldin gibi laf işittm ve odadan çıkartılar beni ne kadar saçma yani devlet hastanesine gittim yer Kocaeli İzmit şehir hastanesi böyle bir durum yaşayan var mı hiç bakmadan zaten bakmiycam dedi çıkarttı odadan