symyld Bugün 37+4 çatı muayenesi yaptı doktor ama kanamam var doktor da normal dedi sizde de oldu mu doğumu tetikler diye korkuyorum
annebebeka symyld kanama olursa dogum başlamıştır diye duydum ben, istersen başka bir hastaneye git bazı hastaneler baştan savıyorlar resmen
bsrelif Çatı muayenesinden sonra kanama geldiyse normaldir çünkü tetikliyor bazılarında zaten kanamadan birkaç gün sonra da doğuruyorlar genelde