Burcuaec hamilelerde olağan birseymis canim,mesane tam bosalamadigi icin.bende de vardi doktorum tek kullanimlik monurol saşe verdi bana onu kullanmistim.ama bebek icin riskli diyorlar sakin ihmal etme.sık idrara cikmanda bebeginde baski yapmasindandir birazda.
Benim de idrarim koyu renk,kokulu ve yaparken sanci yapiyor meger kum dokuyormudum.doktorum bol bol su ic dedi.
Su icmeyi sakin ihmal etme