cinderella nurgulllllll takımları önden bağlamalı aldım ama mecburen zıbınları kafasından geçmeli koydum sorun mu oluyormuş koymayayım
nurgulllllll cinderella imkanınız varsa önden bağlamalı içlik koyun yoksa tabi zıbın veya boğazı geniş ipli atlet gibi zıbınlar var e bebekte falan onlar da olur
annekiz6141 fkurtba bende 36 oluyorum pazar günü 11 lı hastane çıkışı koydum 1 tane de bez koydum içine artık be giydirirlerse 😂🙊
fkurtba annekiz6141 cok yakınmış haftamız bende artık hazırlamayı düşünüyorum 36 haftada daha yıkamadım bile inşallah geç değildir
beautiful_ fkurtba organizerleri yıkamadım ben bizim burada refakatçı giydiriyor ama yinede ben ayrı hurç yapıcam onu giydirsinler 5li hastane çıkışı komple koy 1 tane zıbın müslin yada nohutlu battaniye 1 tane de bez yeterli ❤️
fkurtba beautiful_ çook teşekkür ederimm orta kalınlıkta battaniye düşünüyorum bende klimalı oluyor ortam yaz bebeği olsa da ince tutmıyım çok
cinderella nurgulllllll her ihtimale karşı koyayım madem bi tane de içine hangisini giydirirlerse artık
annekiz6141 fkurtba ayyy çok zor oluyor bacim.. Neden boyle geç haftaya kaldin ki 🥺 bende 34 de hazirladim hastane çantamı 100 kes arabatisiz terledim ve yoruldum şimdi kapının girişinde duruyor 🙊
fkurtba annekiz6141 etiketleri hepsini söktüm dolabında belki çok eşya almadım diye ona rahatladım bende bu pazar bitireceğim inşallah kafam rahat etsin