eysac temmuz sonu ya da Ağustos ilk haftaları olacak bebeğim. Bende baya araştırdım insanların söyledikleri şu; hastane uzun tulum veya alt üst (hastane ısısı yeterli olmayabilir,bebek yeni doğduğu ilk bir kaç gün ısı kontrolünü yapamaz falan) sonrası için ise sadece askılı ve kısa kollu zıbın alın diyorlar. Gece yatarken de müslin ya da ince tulum. Hatta tulumu uyku tulumu şeklinde alırsanız uzun süre giyebiliyormuşlar🍀