Selenzy1 ben aradım dedim bir tek detaylı için geleceğim radyolojiye bağladılar gün ve saat aldım. O gün gel dedi. Nasipse gtcem. Bugün cigli eğitim araştırmaya gttim. Parmak kaburga vb saymadı bisey açıklamadı renkli görmedim. Sada da bunlar yapılıyor değil mi tek tek sayar yani her şeyi organlara bakar falan