Keriminmutluannesi Merhabalar, 25 haftalık hamileyim belim çok fena ağrıyor.Oturup kalkarken bacaklarım kenetleniyor doktorum korkulacak birşey olmadığını söyledi...Ağrıların hafiflemesi için ne yapmalıyım? Denediğiniz yöntemleri paylaşmayı unutmayın lütfen❤
Mrvgklp Keriminmutluannesi malesef yok hafta ilerledikçe de agrılar iyice artıyor ben suanda bazen ağlıyorum o kadar sıddetli ki anlatamam