Busraaaa 14 haftaligiz ayiptr soylemesi aşırı gaz problemim var uyuyamıyorum çıkartıyorum ama yine aynı karnim şişti napabilirm
Clover Busraaaa valla ben 21.haftadayim hala lpg tanki gibiyim.glutenli yiyecekleri(beyaz unlu),sekeri kestim biraz rahatlatti.bir de cok sikisirsam rezene cayi iciyorum.ama hormonlardan dolayi oluyormus
reflesha Busraaaa canim bende 23 haftaligim inan o gaz sorunu bendede var evde esimden kaciyorum artik 😅😅
seymos Busraaaa yediginiz birçok şeye kimyon koyun. Birde ayaklarınızı sıkı giyinin. Gaz yapan yiyeceklerini de mümkün mertebe daha az yemeye çalışın. Geçmiş olsun 😊
Busraaaa reflesha ay ben o var diye hic yapamıyorum banyoya kaçıp duruyorum içeri gelene kadar yine geliyo :d
Busraaaa reflesha ay bazen bende nerden cikiyo nerden geliyo ben şok: D ama arada da böyle sancı çektiriyor ışte
Busraaaa Hergün yuruyuse cikablsem asıl o iyi geliyo ama gece 12den snra oldu evde yürüdüm durdum sonuç sıfır 😢
reflesha Busraaaa bende hergun yürüyüse cikmak istiyorum ama olmuyor gerci ben biraz incede giyiniyorum birde cok sebze tüketiyorum o da gaz yapiyor sanirim
Busraaaa reflesha evet sürekli çıkmak zor oluyor da demekki her türlü oluyo bu gaz dikkat etsene etmesende