Aysegul222 Benim kızım 17 aylık oldu emekliyor arada birde resimde gönderdiğim gibi yuruyor arada yapıyor öyle yuruycegi icinmi kizlar cevap verirseniz sevinirim
yeliz1923 Aysegul222 Evet yavaş yavaş yürümeye başlıyor duvara tutunup daha kolay yürür maşallah prensese 🥰😍
dilaradoyan Aysegul222 evet annesi yürüme hazırlığı bunlar ☺️ Doğum sonrası Bebek Takibi uygulamamız HappyKids Forum bölümünden doğum yapmış tecrübeli annelerimize de sorularını iletebilirsiniz. 💜 Android İndirmek İçin BURAYA TIKLAYINIZ İos İndirmek İçin BURAYA YIKLAYINIZ
Aysegul222 acelyacik işte korkuyorum 17 aylık oldu daha yeni ama bu hareketi yapıyor ara sıra hep mesela yatakta babasıyla oynarken sırtından felan tutup kalkıyor ama yüksek yerlerden tutunup yapmıyor alçak yerlerden tuttunup kalkiyor