sevalzyk Kızlar 29+2 oldum dünden beri oğlumun hareketlerinde azalma var daha dün doktora gittim bise demedi perinatoloji bölümüne sizde bu durumu yaşayan var mı
bebeveanne44 sevalzyk yorulduysanız ondan hareket etmiyor olabilir tatlı bişeyler yiyip yarım saat kadar uzanın sol tarafınıza illaki hareket edecektir hemen kötü düşünmeyin yorulunca benim bebeğimde çok sakinleşiyor
annebebeka sevalzyk yarına kadar bekle bence eger hâlâ hareketlenmezse kontrole git, uyku uyanıklık döngüleri o dönemde başlıyor diye hatırlıyorum belkide bu yüzdendir. Sakin kal hatta akşam tatlı birşeyler ye belki enerji gelir ve hareketlenir
leman_hesenova Bazen bebiş sırtını karnınıza dayadığında hareketlerini daha az hiss etmiş ola biliyosunuz.Aynı sorunu bende yaşamıştım,ama mutlaka kontrole gidin.İçiniz rahatlasın