Kızlar selam 17 nisan son adet tarihim. 28 mayısta lekelenmem oldu bir iki kez sonra daha olmadı yerleşme kanamasıdır diye düşündüm ve 31 mayısta awox test yaptım 3 dakkada çift çizgi oldu. Perşembe günü yani 4 haziranda kan verdim değerim 748,63 çıktı. Yapay zeka verdiğin bilgilere göre değerin daha yüksek olmalıydı boş gebelik olabilir diyor sizin bir fikriniz var mı dış gebelik gibi bir şey olabilir mi 😔😔