Zlmdmrhn Benim son adetim tarihim Şubat 10 dün doktora gittim ve kalp atışını duymadık kese vardı bebekte toplu iğne ucu kadar dedi doktorum.haftaya dedi ama acaba siz kaçta duydunuz?
Demrl Mihrapozkann zararlıymış diye duydum doktor bana baktı Allah'a şükür bişey olmadı önlem amaclı da progestan yazdı fitil olarak kullanıyorum
BiDunyaMutluluk Ben de bugün 5+1deyim, mercimek kadar bebişim 😍 ilk gebeliğim, yarın ultrosona giricem bakalım dua edin kızlar bi sorun çıkmasın. Çok heyecanlıyım 🌼 Son adetim 20 şubattı, 3,5 haftalıkken öğrendim ben. 💕
DiplomaliEvHanimi Kizlar benimde 7subat ama gec dollenme galiba 7olmasi gerekirken 6cikti dun kese asagida dedi progestan verdi fitil olarak kullaniom hep yatiom tuvalet harici kalkmak yasak. Ama bebegm 3mm kalp atisinida derinden duyduk biraz korkum var surekli yaymak biraz zor gelio bana cogu zaman evde tekim zor oluyo kizlar 🙏🏻
Burcugvc Mihrapozkann 7+6 haftalığız bizde. Bulantı mahvetti beni ve bide uykudan gözümü açamıyorum. Sizde de öyle mi hanımlar. İnşallah diyorum doğuncada bana uyku verdiği gibi kendisi uyur😄
Yamo Mihrapozkann merhana bir aksilik olmazsa benim de dogumum.1 kasim 9 haftalik hamileyim kalp atisini 6 haftada duydum 158 atiyirdu dakika da umarim hepimiz icin hersey cok gzuel olur benim.asiri migdem bulaniyor kendi yaotigim yemekleri yiyemiyorum