gkcalyaa bacikom beni hatirliyosundur dpo 11de negatifti her an adet olucam bugün yarın dedim gece uyurken ped taktım hatta belim çok ağrıyor yatarken bile gece adet olurum diye dpo 17de normal kadın doğum randevum vardı hiç beklemiyordum hiç hemde doktor dediki beta 165 😅 dün 6+4dü keseyi bebisi yani demem o ki bekle bazen geç döllenme oluyor benim bi 2 Mayıs birde 6 Mayıs ilişkim oldu 18inde hamile olduğumu öğrendim demekki geç döllenmeydi olabiliyor