lokismommy gebeliğimi öğrendiğimde tiroid değerim 7,21 di bende çok korkmuştum 2 altında olmalı falan gibi şeyler okuduğum için şuan 19+4 teyiz hatta daha dün kontrolüm vardı hala değerim yüksek yani 4 ama doktorum korkmana gerek yok ilaç kullanmaya başladığımız için bebeğe herhangi bir zararı olmayacak dedi 🥹 zaten ultrasonda da bebiş haftası ile uyumlu gidiyorsa korkmayın bence 👉🏻👈🏻sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻💙