Mevabebek bendede oluyor aynısı, neden oluyor bilmiyorum aniden tutuyor özellikle sol baş parmağım sanki dünyanın en acı biberinin damarıyla oynamışım gibi🤦♀️. Soğuk suya koysam bile yanıyor beyaz sabunla yıkıyorum yine yanıyor ne yaparsam yapayım geçmiyor. Aniden tutup saatler sonra kendiliğinden aniden bırakıyor. Doktoruma sorduğumda sinir sıkışmasından kaynaklanıyor dedi, vücut ödem tutmuyor gibi görünse bile içeride şişlik var ve sinirlerini sıkıştırıyor sebebi bu dedi.