sudekaplan Daha 2 ay var geçmesine ama sizlere de sormak istedim sizde 3 gün kuralına uydunuz mu yoksa azar azar başladınızmı direkt
sarilale123 sudekaplan şu anda alerjik gıdalarda 3 gün kuralına uymayı tercih ediyor doktorlarda dön oğlumda da öyle yaptım yoksa bir ayda sadece 10 tane besinin tadına bakmış oluyordu
deletedmom43191 sudekaplan 3 cocuk büyüttüm asla öyle 3 gün 4 gün kuralı yapmadım çocuklarıma hiçte bisey dokunmadı ben çocuklar 4 5 ayına geldiginde ben ne yiyosam yavaş yavaş onlardan verdim
sudekaplan deletedmom43191 bende öyle yapmayı düşünüyorum 5 buçuk aylıkken yavaş yavaş başlamayı düşünüyorum