agirku Tamamlayıcı sigortam yok acile gitsem özelde muayene ve beta baktırsam ne kadarlık olurum acaba😊
zynpknt agirku betayı zaten sigorta karşılamıyor çoğu hastanede bir de acilde muayene etmezler kadın doğum acil yoksa ekstra acilde kadın doğumun gelip muayene etmesi için genelde takipli hasta olması gerekiyor kliniğe gitmek daha mantıklı
vascenceloss agirku cumartesi günü bi hastane 1900 lira istedi orada yaptırmadım başka hastanede gebelik teminati olduğu için ücret çıkmadı
blue_berry agirku ben ocakta 1200 tl ödedim küçük tıp merkezi gibi hastanelerde muayeneye gerek olmadan direkt acilden kan verebiliyorsunuz
zeniakrhn agirku beta için muayene olmuyorsunuz direkt kan almaya yönlendiriyorlar 800 -2000 arası değişiyor medicalparkta 1500 istemişlerdi yaptırmadım bht var evimin yakınında onlar 900 istediler orada yaptırmıştım
deletedmom43191 zeniakrhn bilmem acilden giriş yaptım beta kan testi vermek istiyorum dedim 6 bin istediler 1 tüp kan verdim çıktım
deletedmom43191 zeniakrhn evet bende şok olmuştum ama üçüncü gebeligim pozitif çıkmıştı şoka uğradım bi şokla artik olan oldu 😪😪