Merhaba hanımlar. Herkese kolay doğumlar diliyorum. Mersin şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Son zamanlarda orda normal doğum veya sezeryan olan oldumu. İlgi alakaları nasıl. Normal doğum da iyi davranıyorlar mı acaba, çok endişeliyim 2019 da orda doğum yaptım pek te iyi davranmadılar. Şimdi şartlar değişmiştir diye düşünüyorum.