ahsen53 Yeni hamileyim fakat hamileyken içilen antıdeprasan kullanıyorum ilk 3 ay önermıyolar ama kar zarar hesabı yaparak kullananlar varmış bende suan devam ediyorum fakat korkuyorum hamileyken başından beri kullanan hanımlar varmı acaba