sbhblt Ben 2 kere kimyasal gebelik geçirdim ilkinde 2 gün gecikmem vardı seyahat öncesi tedbir amaçlı yapmıştım testi ilk beta 89 2 gün sonra 170 ondan 2 gün sonra da 183 çıkmıştı doktor bunun bi gebelik bile olmadığını söyledi ardından hemen adet kanaması başladı 1 hafta sonra gidip tekrar beta verdim 5 e düşmüştü.
Diğeri 5 ay sonra oldu 5 gün gecikme ile öğrendim önce 68 2 gün sonra 90 tekrar 2 gün sonra 86 ydı. Genetik test verdim temiz çıktı ondan 5 ay sonra da tekrar gebeliğimi öğrendim çok şükür bu defa sağlıklı oldu şuan oğlum 4 aylık