Busrapo valla biz boyle dusunduk canim hepsi son aylarda almak maddi olarak cok zorlucakti cunku az uz tutmuyor yani, Allah korusun bisey olacagi varsa son ayda oluyor o zaman hic alinmamali diye dusunurek dedik en iyisi begendiklerim indirime girdikce bir bir alalim dedik aliyoruz. Besigi aldik indirimde herkes marttan sonra mobilyalara zam gelecegini soyledi ki gelcekmis aklinizda olsun