Merhaba şuan 6+4 haftalık gebeyim ama rahmimin içinde çok sayıda miyom var hatta en büyüğü şuan 7 cm. Öğrendiğim günden beri ara ara lekelenme lerim hatta 1 keresinde yogun kanama oldu ama çok şükür bebiş de birşey yok. Kalp atışını da duyduk bu hafta. Karnımda sürekli bir ağrı oluyor. Merak ettiğim benim gibi miyom u olup hamile olan var mı sizde durumlar nedir?