ikicocukluhayat35 16+4 te kontrole gittiğimizde doktorumuz kilosu 202 gr ve boyu 16 cm dedi. Sizce gelişimi haftasına göre fazla mı sizin bebişler bu haftalarda nasıldı
newmomad ikicocukluhayat35 bi hafta kadar önde gibi:) benşm de öyleydi 16da önde gidiyordu bir şey olmaz güzel 😂
Zarifhnm1 ikicocukluhayat35 iriliği bence son haftalarında belli olur , sizinki 1 hafta önden gidiyormuş 🌸
2bebisannesyim ikicocukluhayat35 bu haftalar pek belli olmuyor benimde hep önde gidiyordu bu hafta baktim ki bi hafta geriye gitmis son aylar net belli olur
asil15 ikicocukluhayat35 kız Allah seni olduğunuz haftalarda çok önemli değil irj olması ama iyj bir şey benimde hep önde gitti 2 hafta kadar ne güzel işte tombis bebis olur.onemli olan son ayindaki gelisimi tam hatırlamıyorum ama mesala 300 gram olmasi gerekirken 500 600 gram cikardi şuan 16 hafta civarı kilosunu hatırlamıyorum
14569 asil15 teşekkür ederim canım herkesin ki sağlıkla sıhhat le gelsin ins .tek sikintim doğumun ne zaman olacağı belli değil 27 haftam da suyum gelmişti durmuştu tedavi gördüm 31 e kadar geldik kaçı görür bilmiyor doktorlar
erismis ikicocukluhayat35 15te 150 gramdı ya bizimkide hahdjsjjdj cok komik 150 gr ne 😭🩵 şimdi 3506 50 cmyi geçen bi tosbik oldu 🥰😁
gizemiaaa ikicocukluhayat35 benim 17+3 de 220 gramdı kendi doktorum iri falan demedi gayet güzel dedi 18. Haftada tekrar gittim 300 küsür olmuş bu gittiğim doktor iri biraz dedi bana baktı sende irisin ama dedi 😅😅🤣😭