gamiby Arkadaşlar dün ile aynı çıktı netleşme yok 5 dk içinde böyle acaba kuruma çizgisi olabilir mi?
buketdeniz19 gamiby adet gününde net çizgi çıkar canım silik çıkması normal ben bundan daha silik öğrenmiştim betam 13 tü