Hana20 bende aynı durumdaydım Şubat ayında doğum yaptım ama 4 defa olumsuz sonuçlanan tedavim var madde manevi yıprandık sizi çok iyi anlıyorum, benimde sağlıklı yumurtam yoktu hastalık yumurtalıkları mı düğümlemiş sadece 6 yumurta toplandı 2 si döllendi , döllenen yumurta kaliteli olsun diye Piezzo diye bir yöntem uygulandı ve başarılı oldu, bir araştırmanızı tavsiye ederim gönlünüze göre olsun inşallah