Nefesdunya Kızlar merhaba yarın (40+5) fitil ve suni ile doğumu başlatabilmek için sabah7. 30da yatışım yapılacak. İşimi kolaylaştırabilecek tavsiyeleriniz var mı? Korku heyecan telaş sardı her yanımı. Her türlü tavsiyeye ihtiyacım var. 2 gün suni sancı deneyeceğiz miniğim gelmezse 2 günün sonunda sezeryana dönüşecek. Dualarınızı eksik etmeyin olur mu 🤲
Caglaucrr Nefesdunya bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum. İnşallah Rabbim kolaylık sağlar kuzum