ece00008 Günaydın 38+1 günlüğüz. İş doğumum olacak Allah nasip ederse. Gece 4 te suyum geldi şimdi hastanedeyim sancılar 45 lerde ve açıklık yok dendi çok endişeliyim her an sezeryan isteyebilirim kendime güvenim gitti sanki. Dua edin bana lütfen 🙏
annekiz6141 ece00008 Bir avazda inşallah 🤲 doğum şekline takılmayın bence ikinizde sağlıklı olun yeterli 🌸
Yazmelegi_ ece00008 sag salim kavuşun inşallah ❤️ ama sezeryan isterim kesin diyorsanız sancıyı çekmeyin bosa yorulmuş olursunuz
orhismommmmmm ece00008 ayy senle aynıydık resmen aramızda bir gün var sağ sağlım al inşallah korkma duamdasın al yavrunu kucağına haraket fln yapıyor muydun canım yoksa birden mi oldu önceden bel ağrın kaşık ağrın var mıydı
ece00008 orhismommmmmm evet dün gece 3 te suyum geldi. Hastanede 10a kadar sancı çektim sonra dayanamadım sezeryana dönmek istedim. Dr ameliyat esnasında kordonunu tüm vücuda doladığını ve yüzünün de üstte olduğunu söyledi zaten normal doğmazmış dedi
ece00008 annekiz6141 Yazmelegi_ Evet dün gece 3 te suyum geldi. Hastanede 10a kadar sancı çektim sonra dayanamadım sezeryana dönmek istedim. Dr ameliyat esnasında kordonunu tüm vücuda doladığını ve yüzünün de üstte olduğunu söyledi zaten normal doğmazmış dedi. Sezeryan da sonrası çok zormuş onu anladım
annekiz6141 ece00008 Kötü olmuş ama sağlıklı olsun doğumun nasıl olduğunun önemi yok bence.. Bol bol yürü bacım herşey geçiyor 🥰
NilVibe ece00008 bebiş ve sizin için hangisi daha iyi olacaksa öyle olsun inşallah, Allah sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin, pozitif bir doğum diliyorum 🌸