merve3531 Kızlar 7+0 kalp duyayım diye gittim kese boş dedi 6+6 sın dedi görmem lazımdı artık bebeği dedi pazartesi gel tekrar bakalım olmazsa kürtaj dedi
Nesrin0505 merve3531 canım bana da öyle söyledi ben direk başka doktora gittim kese boş değildi direk kürtaj demişti bana bence bekle
anneyim01 merve3531 8,9 haftaya kadar yolu var Karınla gözkmyorsa Alttan baktır cnm İnş bebişin seninledir Benim kızım 9 haftada ögrendim kesede gözkmedi aşaya tutunmuştu o yüzden Mutlaka baktır bekle derim
merve3531 aselinko_ Maalesef bırak kalbi yolk ve bebeği bile görmedik kese az büyümüş gelişmiyor gibi dedi
merve3531 aselinko_ yarın için farklı bir ultrasona randevu verdi ona da gidicem bu hafta sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum ben geç döllenme de olabilir düşüncem var bir ihtimal umarım guzel olur olmazsa haftaya kürtaj olucam
Nesrin0505 merve3531 canım senin benim anlamamız mümkün değil öyleyse bile yinede sen bilirsin bizzat kendim yaşadım diye söylüyorum
merve3531 anneyim01 ben hep alttan muayene oluyorum canım bakalım tam 9 da tekrar gidicem bugün yine görünmedi başka hastaneye gttim bide o zaman bakıcaj