belgin_baby Kızlar ben çok fazla acı biber tüketiyorum gebeliğimi yeni öğrendim ama 10 haftalık var muhtemelen sizce acı tüketimi zararlı olur mu
Bereninannesi belgin_baby dozunda tüketildiği sürece bişey olmaz diye düşünüyorum bi de gebelik zaten mide yanması yapar tüketmeyin bence mide yanmanız varsa artmasın diye söylüyorum
060126 belgin_baby bebeğe zararı olmaz belki ama ilerleyen haftalarda hemoroid yapabilir canım dikkat et azalt birazcık🤗
kedilivebebeli Reflü başta olmak üzere mide sorunları ve hemoroid ihtimalini arttırır malesef bende çok yiyorum :(
belgin_baby Ay bebeğe zararı olmasın da kızlar acısız duramıyorum ya hatta mide bulantımı bile alıyor diyebilirim yine de sormak istedim çok teşekkür ediyorum