Bereninannesi allyslife Allah razı olsun canım acile gittim ama kan almadılar ultrasondan muayene oldum gebelik görünmüyor dediler pazartesi belli olacak artık
allyslife Bereninannesi daha görünmez tabii küçücük, beta daha yeni yükselecek de görünecek. Kan niye almıyorlar ya çok sinir oluyorum şu acillerdeki bazı doktorlara.. ben 2 gebeliğimde de hep acile gittim sorunsuz anında kan verdim çıktım🤦🏻♀️
Bereninannesi Naznay canım bende kasım ayında düşğk yaptım o zaman öğrendiğimde 5 gün gecikmeyle kopkoyu kırmızı çıkmıştı benim de bunda da böyle oldu
Bereninannesi allyslife hiç sorma memleketteyim bide misafirim hastane de uzak o kadar yol gittim bi de ya
Naznay Bereninannesi ay inşallah vardır en güzeli de seninle olsun yine de çok umutlanma hayal kırıklığına uğrama nasıl zor bişidir biliyorum 🖤
salihaturky Bereninannesi Bereninannesi 10 günlük bir gecikme için fazla silik geldi bana hayırlısı olsun hakkınızda
Yadigardemir Bende ne oltrasyonda çıktı ne kanda bir hafta bekle cnm acele etme sonra kan ver kanda çıkar
Yadigardemir Gözün aydın cnm şok şükür sağlıkla kucağına al rabbim olmayanlara nasip ettsin inşallah 🤲 bende 27 hafta oldum bugün 😊