evrimakaltunn cicekmi İstinye hastanesi ziya kalem ben çok memnun kaldım az ve öz konuşup direk hızlı şekilde süreci başlattı
ozden2 cicekmi medical park göztepe Meryem kürek eken. Doktorun hasta ile iletişimi çok iyi. Her istediğinizde mesaj atıp ulaşabiliyosuz ben memnun kaldım. Şu an 13 haftalık gebeyim. Sadece istediği ekstra takviyeler biraz pahalı ama mecburen alıyosunz
sznk iremakky benim doktorum da Güvenç bey , ilk transferde pozitif. Güvenç bey rahatsızken mecbur ışık hanım 5 dakika gördü yumurta ölçümü için ve kendisi ile enerjimiz hiç uyuşmadı.
iremakky sznk çok şaşırdım bende kolay kolay birini övmem ama gerçekten çok uğraştı benimle sağolsun demek ki her doktor herkese iyi gelmiyor 😂
kedilivebebeli Ailemizin doktoru Doc.dr. Yasemin Çekmez işinde titiz dürüst gereksiz ayrıntıya girip mide bulandırmayan halden anlayan anaç biri. Ablamında benimde ilk transfer de sonuc pozitif:)
sznk iremakky kendi hastası olmayınca adam yerine koymayıp yoksun gibi davranıyor. Birde alt muayenesi çok sertti bence.