annebebekk12 Kızlar bugün hastaneye gittim. Spiral kontrolüne gitmiştim 8 aydır spiral yerindeydi az aşağı kaymış dedi ve alalım dedi aldı. Daha da başka bilgi vermedi bende o şokla bişey sormamışım. Hamile kalabilirmiyim acaba??
papatiaa annebebekk12 bırsey sorucam spral takması ve çıkarması nasıl yani acılı mı uzun mu nasıl bırsey
kelebegim123 annebebekk12 herhangi bir yan etki olmuş muydu sizde fazla kanama veya regl gecikmesi vs ? Doğumdan sonra bende düşünüyorum takmayı ama cesarette edemiyorum 🥲
temmuzonbir annebebekk12 kalabilirsin tabiki benim annem bi kardeşime prezervatifle kaldı küçüğüne spraille
annebebekk12 papatiaa kolay bence herkesin acı eşiğine bağlı sinek ısırığı gibi hissettim ben çıkarırken daha acısız
ikiemanetinannesi annebebekk12 annem hem hap kullanıyormuş hem sprail o şekilde hamile kalmış en küçüğümüze. Yani yumurtlama gününü değerlendirmediyseniz kalmamıssındır da o güne denk gelmişsen ihtimal var tabii. Bende doğumdan sonra nasıl korunurım onun stresindeyim