Momlife_ Benim 32 haftadan sonra suyum sınırdaydı 2 günde bir takipteydim doktorum 37 haftaya kadar 3 günde bir gel dedi ve pazar günü tam 37 olucam yarın da kontrolüm var sonrasında sık sık gider miyim nasıl olur devletteyim suyu da düzelmiş bu arada