zynptstn Ben akrebim bebeğim yengeç aslan arası artık hangi burçta olacağını kendi seçecek 😂 Bu burçta olan bebişler nasıl oluyor genelde. Kız birde 🌸
zynpknt zynptstn yengeç olursa doğuştan aşçı doğar elleri çok lezzetli oluyo ve tutumlu oluyolar maddi konulards benim çevremdekiler hep böyle aslan olursa bi aslan kadını olarak söylüyorum aslan olmak çok zor kimseyi beğenmiyosun hep kendi dediğin olsun istiyosun falan filan ckfkfkfk
beti__ zynptstn ben yengec burcuyum inanılmaz aglak bir bebekmişim ve ailemi özellikle babamı herkesten annemden dahil kıskanıyormuşum jdjdjd ablam aslan burcu dominant bir karakter lider ruhlu oluyorlar hangisi olursa olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
kizkulesi zynptstn kızım yengec burcu çok çok inatci ama çok merhametli aşırı uysal bende aslan burcuyum inatciyim bende ama deli doluyum hep istediğim olsun
ozlmgkbl zynptstn bendeee akrebim🥰 temmuzda doğum yapıcam yengeç olsun istiyorum ama ikinci yarısında olursa aslan oluyor
zeniakrhn _Ebrukaracan06_ akrep erkeği de kızı da çok zor ya inatçı kendi bildiğini okuyan sürekli bir şeylere kurulan sinirli ve gergin bir burç
zeniakrhn Aşkım eğer yengeç bir kızın olursa dünyada cenneti yaşarsın çok hamarat temiz oluyorlar.aslan olursa da kokoş olur pek laf söz dinlemez ama herkesi kendine hayran bırakır . Akrep olarak senin anlaşacağın burç ise yengeç
sarumervee zynptstn kızı bilmiyorum ama kuzenimin oğlu yengeç aşırı inat ama duygusal çok zeki benimde kızım ya ikizler ya yengeç olacak bakalım ☺️💕
aslhnkrts9 zynptstn bence yengeç olması sana bu dünyada verilen mutluluk mükemmel bir hediye olur 😂 Aslan olmasın ya . Yengeç burcu kimi tandıysam hem becerikli, çalışkan , tutumlu , neşeliydi aksine hiç denk gelmedim
NilVibe zynptstn yaaa benimde ya yengeç ya aslan olacak. Sadece yengelerim çok duygusal olduğunu biliyorum sırf o yüzden oğlum yengeç olmasın istiyorum. Eğer 40 haftadan 2 gün bile erken doğarsa yengeç 40 ta aslan olacak 😄
Havin49_ zynptstn kız olursa yengeç alıngan çok yufka yürekli sesiz sıcakkanlı olur kendimden biliyorum 😛😛 Ablam aslan aşırı lider ruhlu biri çok becerikli dominat dediğim dedik oluyorlar biraz
annekiz6141 zynptstn ben balik, buyuk kız akrep simdiki bebegimde Yengeç olucak sanırım haziran sonları hepimiz su burcuyuz 😂😂😂
hariboom zynptstn benim kızımda ya yengeç ya aslan olucak asla yengeç olsun istemiyorum hassas ve manipülatif bir burc :) ben aslanım eşim yengeç bence aslan iyidir net bir burç en azından 😁 ne istediğini bilen bir burç. Oğlum başak onlarda aşırı duygusal tekrar yengeç duygusallığıyla nasıl uğraşıcam :(((
bsrelif zynptstn Bende akrebim ama yavrum yengeç olacak. Kime dediysem ayyyyiii diye yüzlerini ekşittiler aşırı duygusal bir burç. Kardeşimden biliyorum hiç çekilmiyorlar bazen 😕