zeniakrhn melikeay8_1 gözün aydın canım benim inşallah sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın
adinsmom2 lokismommy ay ben sabahına test yaptım negatifti kızımda akşamına 12.88ile betada öğrenmiştim 😂