İyi geceler hanımlar suan 36 hafta 6 günlük hamileyim 2.hamileligim bursada oturuyorum sorun şu zaman daraldikca içimi daha cok korku kaplıyor ilk doğumum normal dogumdu Buda oyle olur diye ümit ediyorum ama korkumu yenemiyorum bir türlü eşim Bursa sehir hastanesine git diyor ama ben özelde devam etmek istiyorum maddi durumumuz biraz sikintili altınlarını bozdurma düşünüyorum ama eşimin bu tavrı beni cok rahatsız ediyor acaba mi diye kafamda kurup duruyorum bana yardımcı olabilecek var mi ne yapmalıyım aptal gibiyim hic bir şekilde gönlümü rahatlatamadim