meltem_ergul elele madreden memnun kalmayan bi benim herhalde ilginç şekilde. anne yanı olması güzel fakat beşiğin ağzı yüzü yamuk çocuk biraz büyüyüp döndüğünde bile gıcır gıcır ses çıkarıyor kaldı ki sallanması çok çok yetersiz bütün gece var gücünle faltaşı gibi gözlerini açıp sallamak için çaba sarfediyorsun çıkan sesi de cabası. İçindeki yatak değil 5 cm lik sünger bildiğiniz o da çöp yani. Kimse çocuğunu o süngerle yatırmaz ilk dakikada terden çatlar çocuk. mecbur içine yatak alınmalı. Alt açma ünitesini de asla kullanmadım nerde denk gelirse orda değişiyorsunuz altını. Sadece boyut olarak iyi onun dışında asla beğenmedim bi kere toplayıp başka yere götürünce şavtı kayıyor