Zeyneplemutluluk aynı durum bende de var babamla yıllardır görüşmüyorum annem de felçli dedeme baktığı için gelemiyor, kendimi dünyada tek başına bakan ilk de olmayacaksın son da diye sakinleştiriyorum. Asıl kötüsü eşin dostun varken yalnız hissetmek. Kimse yardım etmiyor aksine yemek bekliyor, arkadaşların arayıp sormuyor. Allah’a sığınalım güç bulalım yapacak başka bir şeyimiz yok