Kızlar merhaba doğum yaptım çok şükür genel olarak bir sorun da yok 16 günlük olduk fakat bizim hiç kilo alımımız yok sütüm var emiyor ama genelde kısa kısa sık sık emiyor tam doyurmuyor kendini gibi yada bana öyle geliyor çok canım sıkılıyor doğumdan sonra verdiği kiloyu bile geri alamamış bi fikri olan var mı doktora gittik tahlilleri de teniz