Kızlar ben emziriyorum korunuyorum ama çok aşırı dikkat etmiyorum yani bebek olursa olsun diyoruz. En son 7 nisanda regl oldum 7 mayısta kan değerlerime baktırırken beta hcg de baktırdım negatifti. Gecikme 2 aya yaklaştı 1 ay önce negatifti pozitif olma ihtimali var mıdır ve gebelik testi yapmalı mıyım emzirdiğim için net günü gününe olmuyorum ama çok gecikti bu kez fikrinizi merak ediyorum