senaylmz0841 Haftamda çalışabilir raporu aldım. 1 haziran pazartesi günü çalışamaz aldım kağıtta var elimde. Ama sistemde hala daha çalışabilir raporum gözüküyor. Sgk yı aradım doktor kağıt verdiyse sisteme girdiye hemen düşmesi lazım dedi. 2. Kez gittim inatla doğru diyor doktor ama sistemde hala gözükmüyor nedeni ne olabilir?
busrakhvci Belki iş yeri işlememiştir o yüzden gözükmüyordur İş yerinin onaylaması gerekiyor diye biliyorum