nurr19 yani normal doğum istiyorsanız kilosuna takılmayın bence. Muhakkak öyledir ama şöyle örnek vereyim bazen ne yerseniz yiyin bebek kendi alacağı kadar alıyor bazende yemesenizde alıyor. Mesela kendimden örnek vereyim 31+0da 2000 gramdı oğlum şuan 37+0da 3506 gram çıktı. Ki ben 20 gün oruç tuttum kahvaltılarımı kışın 15:00da yapıyordum bazen çok uykum oluyordu, akşam 19:00da yiyordum falan. Ama şuan doğum şeklimiz belli değil iri bi bebek sürekli kafamda nasıl olacak doğum diye düşünüyorum. Akışına bırakın. Kilolu bebek iyi bir şey değil demişti doktorumuz bana. Normal doğumda 4e yaklaşan bi bebeği nasıl oradan cıkartmayı düşünüyosun 3 kg bebekle 4 kg bebek aynı olmaz travmatik bi doğum olur bebek içinde riskli vs demişti. Ama yinede tavsiye isterseniz ne yiyip ne içtim söylerim 🌸