haticehk hiç sorma canım ben de bugün gittim doktora ,geçen hafta gittiğimde 33+2 demişti ,2155 Gr di . Bu gün 33+6 olmuş sadece 4 günlük gelişmiş ve kilosu 2208 olmuş , 50 Gr bile almamış . Bu haftalarda 200-500 Gr alması gerekiyormuş haftada ,bağırsaklarında baloncuk gördü daha donanımlı bir hastaneye sevk etti beni , riskli gebelik olabilir dedi , belki sende böyle birşey yoktur ama yine de tedbiri elden bırakma diye diyorum