Merhaba kızlar benim 2 dogumdn sonra kontrol için gittiğimde doktor smear testi aldı hpv 16 pozitif geldi kolposkopi falan yapıldı temiz çıktı ama 5 yıl takipli olacağım 6 ayda bir smear vereceğim ben sürpriz bi şekilde hamile olduğumu ögrendim doktorun hamilelikte de smear alinabilir dedi şimdi kontrolümde benden smear alacak normal doğuma engel mi dediğimde sigil vs varsa sezeryan olabilirsin dedi bu durumu yaşayan oldu mu hiç