yildizbebe Kızlar günlük iki tane sade soda içiyorum bir zararı olur mu sizce çok mide yanması yaşıyorum bunun için de tavsiyeniz olursa bekliyorum
cinderella yildizbebe valla soda bende içiyorum bi zararı yok diye biliyorum meyveli olanlardan içmeyin yeterli
sudeborakk yildizbebe günde 1 tane içilebilir diye biliyorum ama benim de 2 haftadır mide yanmam var bazen 2 tane içiyorum bi tek soda iyi geliyor sanki 🥲